3 דרכים באמצעותן סרטון תדמית יסייע לבית העסק שלכם

כאשר אנחנו חושבים על סרטון תדמית לבית העסק, הרי שלרוב הדבר נתפס כמותרות. כמוצר דיגיטלי שבהחלט יכול להועיל, ניתן להסכים על כך, אולם הוא איננו הכרחי לקיומו.

אז ראשית כל נכון. נכון יהיה לומר שסרטון תדמית הוא לא מוצר צריכה בסיסי. הוא גם לא חובה. אך יש בכוחו כדי להועיל לבית העסק הרבה מעבר לתפיסה המקובלת.

הגולשים לא מכירים אותנו

כולנו מתבססים על רושם ראשוני. אנחנו מתחברים אל אנשים חדשים רק מהרושם הראשוני שנוצר לנו מהם. אנחנו רוכשים לעתים מוצרים רק בשל הרושם הראשוני הרב שהם הותירו בנו.

אותו תהליך מתרחש על אחת כמה וכמה באינטרנט. עד כמה שמדובר במקום שהפך את הגלובוס לקיבוץ גלויות מרוכז, הרי שהוא לא מתאפיין בחום אנושי. אנחנו חשופים לאינספור מקורות מידע, מגוון רחב של הצעות, עסקים וכולם ככולם עושים את מירב המאמצים כדי להיראות אטרקטיביים.

במקרה הטוב, הגולש משאיר פניה באתר ומבקש לשמוע פרטים על השירות, אולם מגיע אלינו כשהוא 'קר' וחשדן. במקרה הרע, גולש משאיר פניה אך לא באמת מתכוון לכך. מעין בזבוז זמן לשני הצדדים, ועוגמת נפש רבה לבעל או בעלת העסק.

על רקע זה, נרצה למנות את הדרכים העיקריות שבאמצעותן סרטונים לעסקים מאפשרים לבעלי ובעלות עסקים לשנות את פני הדברים ב-180 מעלות.

חימום היחסים

נתחיל עם המובן מאליו, עם ההמשך הישיר לפסקה הקודמת.

הגולשים שלנו חשופים לאינספור תכנים, אך סרטונים? כאן זה כבר חוזר לעניין של המותרות. יש בתי עסק שישקיעו בכך ויש כאלו שיבחרו לחכות.

אך כאשר הגולשים רואים סרטון שמציג אותנו, זה משנה את האווירה. זה מאפשר להם לראות מי נמצא מאחורי האתר, מי עומד מאחורי המילים הגדולות שמבקשות להניע אותם לפעולה.

הגולשים הם עם חסר סבלנות

ולא תאמינו כמה.

ישנן סטטיסטיקות שמראות כי גולשים אינם מעניקים לאתר יותר מ-15 שניות של חסד, וזה במקרה הטוב. לרוב זמן החסד עומד על כ-3 שניות. לא 'באנו טוב' בעין של הגולשים? הם מיד נוטשים ומחפשים מידע אצל המתחרים.

העין האנושית מחפשת פלפל, משהו שישבור את השגרה. טקסטים יש בשפע, תמונות בטקסטים גם זה לא מחדש יותר מדי. אך סרטון שמציג את כל המידע בתמציתיות עונה בול על הצורך האנושי בקיצורי דרך.

בד בבד, הגולשים שלנו מתחממים ולומדים להכיר אותנו.

יצירת רושם

כמה דיברנו על רושם ראשוני 🙂 והנה זה שוב פוגש אותנו.

סרטוני תדמית מקרינים יוקרה. הם מאותתים לגולשים כי מדובר בבית עסק שבחר להשקיע, שטרח ויצר סרטון במיוחד עבורם.

את הגולשים לא מעניין אם מדובר בעסק שמתופעל ומנוהל על-ידי בן אדם אחד או אם מדובר בחברה. כאשר יש סרטון שמספק רושם ראשוני טוב מספיק, הרי שהם יהיו נכונים לרכוש ממנו כאילו והיה חברה רחבת ידיים.

3 דרכים באמצעותן סרטון תדמית יסייע לבית העסק שלכם
Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: