קייטרינג לאירועים – כיצד בוחרים?

כאשר אנו מתכנים אירוע חשוב בחיינו, אחד הדברים החשובים ביותר אשר עלינו להביא בחשבון הינו האוכל אשר יוגש באותו האירוע, הלא נרצה שהאירוע שלנו יהיה יחיד ונמיוחד וכך גם האוכל אשר יוגש בו, למעשה חברת הקייטרינג  בה אנו נבחרו תהיה אחראית להצלחתו של האירוע או אי הצלחתו מבחינה קולינרית.

מאיפה מתחילים?

כאשר בוחרים חברת קייטרינג חלבי או בשרי לאירועים, באר ובראשונה חשוב לבדוק האם חברה זו שומרת על חומרי גלם איכותיים, האם היא מובילה את האוכל האשר היא מגישה בקירור, והאם היא בעלת ניסיון ומקצוענות, שכן חברה לא מקצוענית עלולה להביא כמות אוכל אשר אינה מספקת או לחילופן לא לעמוד בזמני הגעה וזמני הגשה. אם כן חומרי הגלם של חברות קייטרינג לאירועים הם המפתח לאיכות החברה, מעבר לכך חשוב לבדוק כי החברה שומרת על ניקיון ואסתטיקה ובעלת תעודת הכשר ממשרד הבריכות לניקיון. דבר נוסף אשר יש לבדוק הוא את היחס בין האיכות למחיר, כלומר יש לקחת בחשבון שמחירים גבוהים מצביעים בדרך כלל על איכות גבוהה של חומרי הגלם, אך אין זה הכרחי וישנן חברות אשר נוטות לגבות מחירים גבוהים ללא הצדקה.

מה ההבדלים בין חברה אחת לאחרת?

לםפני שתבחרו חברת קייטרינג לאירוע שלכם, רצוי לקבל המלצות מכמה וכמה אנשים אשר אתם מעריכים את דעתם, הטוב ביותר יהיה לקבל המלצות אישיות ולא על סמך גורם חיצוני, לאחר שיהיו בידיכם מספר המלצות, כדאי לערוך השוואת מחירים ביניהן, בכדי לדעת מה הפער בין חברה לחברה מבחינת מחיר. כאשר אתם בוחרים חברת קייטרינג לאירועים חשוב לברר עם האדם אשר מייצג את חברת הקייטרינג, מה השירות אשר הם מספקים ומה אתם מקבלים בתמורה לכספכם. יחד עם זאת מומלץ מאוד לערוך טעימות עם עוד כמה אנשים ולחוות דיעות של כמה מכרים ולא רק את טעמכם האישי.

כך תוכלו להיות בטוחים כי אתם מבצעים בחירה נכונה וחברת הקייטרינג תענה על כל הדרישות שלכם ביום האירוע בצורה הטובה ביותר.

 

 

Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: