כיצד ניתן להעריך מראש מחיר עבור מפעילה ליום הולדת?

שירות הפעלות עבור ימי הולדת לילדים הוא שירות שלפני שמעיינים בטבלאות מחירים, ניתן לדעת את עלותו המשוערת. הדבר יסייע לכם מאד להתמודד עם הצעות מחיר, ולהבין מדוע מפעילה ליום הולדת הציע מחיר X+n ולא X בלבד. לעתים, הצעת מחיר נמוך אינה משתלמת לכינון האירוע, ומיד תבינו מדוע, וכיצד זה למעשה עובד.

מוצרים חד פעמיים לשימוש המפעילה

כאשר מעריכים מחיר עבור שירות מפעילה ליום הולדת, יש להעריך את היקף התכולה החד פעמית. כוסות חד פעמיות שישמשו את המפעילה לקסמים וזריזות ידיים, בלונים, משרוקיות נייר חד פעמיות, ציוד שישמש במהלך פעילויות ספורט לילדים וכדומה –תכולה שתלך לפח בסוף האירוע. היחידים שנהנים ממנה הם אתם. לכן, אם ביקשתם פעילות שמצריכה את המוצרים הללו, על שירותהּ של מפעילה ליום הולדת מחיר נוסף ייגבה עליה. בשונה מכך, על רכושהֹּ הקבוע, ולא החד פעמי, של המפעילה, אינכם צריכים לשלם דבר, כי זהו עניינהּ הפרטי, וזה צפוי לשמש גם לקוחות נוספים.

עבודות שמבצעת מפעילה ליום הולדת בבית הלקוח

על כל עבודה ישנו מחיר שונה. באתר ניתן למצוא מחירים קבועים עבור מופעי פעוטות בני שנה ושנתיים, הצגות לילדים בגילי האמצע, הצגות לילדי בית ספר בכיתות א'-ב', וכן מחירים על הפעלות לימי הולדת מסוגים ספציפיים.

זמן כולל לאירוע

ישנו גם מחיר על הזמן הכולל של השתתפות המפעילה באירוע. לדוגמה, אירוע של 4 שעות יתומחר יקר יותר מאירוע של שעתיים. בחלק מאתרי המפעילות רשום ממש התעריף השעתי, ובחלקם הוא נמסר בעל פה ללקוח. יצוין כי בדרך כלל, מפעילה שעובדת לפי זמנים, לא תעבוד לפי עבודות כמו שהצגנו לעיל, ולהיפך. במידה ומפעילה עובדת לפי עבודות, ולא לפי זמן, היא מפרסמת באתר שלה כמה זמן נמשכת כל פעילות. חריגה ממנו לבקשת הלקוח כרוכה בתשלום נוסף.

פעילויות מומלצות מטעם מפעילת ילדים

הצגות לכל הגילים, מופעים לילדים, מופעי ליצנות, תרגילי זריזות ידיים בהצגת המפעילה, פעילויות ריצה ותחרות, פעילויות עם בלונים, פעילויות בזוגות ובקבוצות, חידונים לילדים, ועוד. מפעילה זו מספקת את כל הפעילויות הנ"ל, ועוד הרבה יותר מכך, בהתאמה אישית לכם, כהורי הילדים ועל פי רצון הילדים.

Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: