יוטיוב כאפיק פרסומי – האם זה מתאים גם לך?

על YouTube ושיווק עסקים

הפלטפורמה של יוטיוב מצד אחד זוכה לפופולריות גבוהה אצל כל אחד ואחת מאתנו. ומן הצד השני, כבעלי עסקים לא אחת היא נדמית לנו כמו עולם זר לחלוטין. אפילו משווקים דיגיטליים לעתים חוששים ואף נרתעים מלערוך פרסום ממומן ביוטיוב!

כאן התייצבנו כדי לשבור לכם את מחסום הפחד, ולספר לכם שיוטיוב היא הרבה פחות מרתיעה ממה שהיא נראית. ויודעים מה? אנחנו אפילו לא מדברים על הנושא של הקידום הממומן! מספיק שתפתחו ערוץ יוטיוב משלכם כדי שתוכלו ליהנות מתנועה אורגנית טבעית אל בית העסק שלכם, והכל ללא הוצאה של אפילו שקל אחד.

אך רגע לפני שאתם ממהרים להקים ערוץ יוטיוב, נוכל לחסוך לכם את הטרחה, וכאן ריכזנו עבורכם את העסקים המובילים שיוכלו למצוא עזר מפלטפורמת הסרטונים המקוונים הגדולה ביותר בעולם.

עסקי טיפוח וקוסמטיקה

נאמר זאת כך – כל עסק שמתבסס על מוצר שהוא ויזואלי נורא, חייב לעצמו ערוץ יוטיוב משלו.

נשים העוסקות בבניית ציפורניים, יכולות למצוא את היוטיוב לעזר רב, ולפרסם מצגות עם מגוון רחב של עבודות שהן עשו. כמו כן, ניתן לפרסם טיפים שונים לקישוט ועיטור הציפורניים עם טכניקות לק שונות, וכך לצבור אט אט יותר ויותר אוהדות.

חשוב לזכור שבניית ציפורניים זהו תחום שכל לקוחה חדשה ניגשת בחשש מסוים. לרוב הלקוחות נוטות להגיע לאותה מומחית בניית ציפורניים לאורך שנים ארוכות, ולכן משיכת הקהלים והצגת הסרטונים, היא דרך מעולה לשבור את הקרח.

עסקי עיסוי מקצועי ורפואה משלימה

רפואה משלימה וסוגי עיסויים שונים אף הם זוכים לפופולריות גבוהה בערוצי היוטיוב.

אנשים רבים מחפשים אחר טכניקות מתיחה שונות או עיסוי עצמי אשר יוכלו להרפות מעט את הסטרס או לאלחש נקודות כואבות נפוצות.

בתחום הרפואה המשלימה, רבים מחפשים אחר שיטות ריפוי וטיפול טבעיות, ויכולים למצוא עזר רב בסרטונים פרטיים המספקים מדריכים מפורטים.

עסקי עיצוב גרפי ואתרים

חברות דיגיטל העוסקות בעיצוב גרפי ובבניית אתרים, יכולות למצוא עזר רב ביוטיוב, ולפרסם את תיקי העבודות שלהן.

לקוחות רבים מחפשים ורוצים להתחבר לעסק ברמה האישית יותר, וזאת לאור העובדה שמדובר בחברות שנחשבות ל"קרות" באופן יחסי.

ברגע שנוצר הקשר החברי מעבר, הרי שהלקוח יהיה נכון יותר לסגור עסקה.

בסרטונים ניתן להציג את החברה, העובדים שלה, וכן תיקי עבודות שונים במגוון רחב של פרויקטים. מומלץ ואף רצוי לשלב בסרטונים מדריכים פרקטיים עבור עסקים דוגמת איך ליצור לוגו, מה הקו המנחה של לוגו, דגשים בנוגע למיתוג עסקי ועוד.

יוטיוב כאפיק פרסומי - האם זה מתאים גם לך?
Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: