שיווק חדר בריחה לילדים באמצעות וידאו

יש לכם חדר בריחה לילדים? רוצים לשווק אותו בצורה נכונה ולהגיע אל קהל היעד הצעיר באופן נכון? אם כן, שיווק באמצעות וידאו הוא הדרך הנכונה לעשות כן.

היום ניתן למצוא מגוון רחב של חדרי בריחה, אך חדר בריחה לילדים הוא ייחודי יותר ולכן מצריך שיווק נכון. אם אנחנו מדברים על קהל יעד צעיר, רובו נמצא ברשתות החברתיות, ולכן הדרך הטובה ביותר להגיע אליהם הינה באמצעות שיווק של סרטוני תדמית מקצועיים המותאמים לקהל הצעיר ויגרמו להם להגיע אל חדר הבריחה.

אך איך עושים זאת בצורה נכונה? קראו את המאמר הבא ותמצאו כמה טיפים ומידע חשוב שיעזרו לכם.

התאמת הסרטון לילדים ולהורים

כאשר אתם משווקים חדר בריחה לילדים אתם צריכים להתאים אותו לשני קהלי יעד שונים לחלוטין – גם לילדים וגם להורים. מצד אחד הסרטון צריך להיות מושך וענייני עבור הילדים, ולגרום להם לרצות להגיע אל אותו חדר בריחה, ומצד שני הוא צריך לתת מידע להורים על הבטיחות במקום, האתגרים, היתרונות האינטלקטואליים עבור הילדים ועוד. כל נתון כזה ישפיע על התוצאות של הסרטון, על רמת החשיפה ועל כמות קהל היעד שתגיע אל חדר הבריחה בשל אותו סרטון.

לכן חשוב מאוד לפנות אל חברת הפקות של סרטוני תדמית אשר ההתמחות שלה הינה הפקה של סרטונים לילדים ומכירה את הצורך באיזון נכון בין הדרישות.

התאמות לצרכי הילדים

כאשר אתם מפיקים סרטון תדמית עבור חדר בריחה לילדים נסו להדגיש יתרונות אשר הופכים את החדר למותאם לצרכים של הילדים. לדוגמא, אם יש אפשרות לקיים ימי הולדת במקום, תוכלו להשיק סרטון אשר מתמקד רק בימי הולדת בחדר הבריחה ולשווק אותו ברשתות החברתיות בקבוצות רלוונטיות לימי הולדת או בקמפיינים ממומנים בהתאמה לחיפושים רלוונטיים. זכרו כי בסופו של דבר הפייסבוק, לדוגמא, מיועד רק למעל גיל 18, ולכן ילדים צעירים יותר אשר נמצאים בו לא תוכלו להגיע אליהם דרך קמפיין ממומן, אך כן תוכלו להגיע אל ההורים שלהם באמצעות טרגוט נכון.

חדר בריחה לילדים
Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: