יתרונות וחסרונות בין טונר למדפסת תואם לבין מקורי

אם ניתן לרכוש טונר למדפסת תואם במחיר זול, אשר ייתן לנו מענה לדרישות ההדפסה שלנו ובאיכות טובה לא נקנה? מדוע לשלם יקר על טונר מקורי אם אפשר לקבל את אותן תוצאות ותמורה גם מטונר תואם? במאמר לפניכם תקבלו מידע השוואתי.

חמש נקודות שיסייעו בהחלטה

כאשר אנחנו צריכים להחליף טונר למדפסת, כדאי שנשקלל את עלות דף ההדפסה ונתחשב במספר גורמים אשר יעזרו לנו להחליט באיזה טונר כדאי להשתמש?

  • השוו בין מחירי הטונר, הכמויות והדגמים
  • מהי האיכות של כל טונר
  • האם היחס בין המחיר לאיכות ההדפסה?
  • השקעה לעומת תפוקה
  • דאגה לסביבה ירוקה

ידוע כי טונר למדפסת מקורי יהיה איכותי, אמין ובסטנדרט הכי גבוה שיש. טונר מקורי שיוצר על ידי היצרן, יביא את הביצועים הטובים ביותר אך יהיה היקר ביותר. טונר תואם אשר מיוצר אצל יצרנים שונים, לא יפעלו באותה רמת איכות כמו אצל היצרנים המקוריים. אך התחרות בשוק תהיה גבוהה יותר עבורם. המצב שנוצר הוא שהפער במחיר מביא את אותם יצרנים להשקיע באיכות המוצר בחמרי הגלם כדי שיגיעו לאותם ביצועים כמו בטונר מקורי. איכות ובקרה ויישום סטנדרטים גבוהים בתהליך ייצור טונר תואם יביאו אותם למבוקשים בשוק. איכות ההדפסה ותפוקת מספר הדפים מטונר תואם, יהיה משתלם ללא צורך שנתפשר על איכות. טונר תואם יהיה מבוסס על מיכל מתכלה, דבר החשוב בימינו ונכנס לתודעה בעולם. הדאגה לסביבה ירוקה, והפחתת כמויות פסולת על ידי ייצור מוצרים מתכלים.

נקודות חשובות לקראת רכישת טונר

חשיבות התאמת הטונר לדגם המדפסת. בצעו השוואת מחירים, ישנם אתרי אינטרנט רבים אשר מציעים טונרים תואמים איכותיים במחיר טוב. רכשו רק במקום אמין אשר יעזור לכם וייעץ לגבי עלויות הטונרים, שקלול כמויות דפים אשר מופקים מטונר אחד וכן יעניק הדרכה. ספק אשר ייתן אחריות למוצר יראה יותר רציני ואחראי. אפשרות משלוח לבית הלקוח. כמו כן החלפה או החזרה אם מתאפשרת בהחלט יוכיח על ספק רציני ואמין. בכל מקרה לא כדאי להתפתות לקנות כמות טונרים גדולה, נסו אחד וגלו אם אכן ביצועיו תואמים להבטחות אשר הוצגו בתחילה.

טונר למדפסת
Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: