האם ניתן לשקף הוצאה בגין הפקת סרטון תדמית?

בהגיענו לשיווק בית העסק, הרי שאנו יכולים למצוא את עצמנו עומדים אל מול מגוון רחב ועשיר של אפשרויות. ישנם הבוחרים לשווק את עצמם באמצעות יצירת אתר המהווה ככרטיס ביקור וכנכס דיגיטלי אותו ניתן לקדם במנועי החיפוש באופן טבעי וממומן. ישנם המעדיפים להשקיע את מרצם ביצירת דפים עסקיים ברשתות החברתיות ולפרסם עצמם בריש גלי אל מול שצף הגולשים והגולשות.

הוצאות שיווק על סוגיהן השונים, בהחלט יכולות להיות מדווחות על-ידי רואה החשבון ולשקף הוצאות כספיות הנדרשות בעבור פעילותו השוטפת של העסק. אך לצד ההוצאות המובהקות יותר, הרי שחשוב לקחת בחשבון כי ישנן גם הוצאות שיווקיות נוספות, לעתים חד פעמיות, אשר מומלץ להכיר בהן.

לעתים, לקוחות הפונים אלינו לצורך יצירת סרטון תדמיתי, מביעים את החשש שמא יהיה מדובר בהוצאה 'כבדה' מדי. אנו מזכירים תמיד כי מדובר בהשקעה שתחזיר את עצמה מכמה סיבות. האחת, הרי שבדומה להוצאות שיווקיות, גם כאן, תוכלו לפנות לרואה החשבון המנהל את עסקיכם הפיננסיים (ונשמח להמליץ כאן על משרד נהדר: https://cpa-ea.co.il/ ) ולהגיש לו את החשבונית בגין קבלת השירות. ואת הסיבות הנוספות, שמרנו לכם בפסקאות הבאות 🙂

סרטון מסייע לאתר להתקדם בתוצאות החיפוש

בדיקות רבות שנערכו בתחום קידום האתרים, מראות כי לסרטונים המוצגים בתוך אתרי אינטרנט, ישנה השפעה חיובית בקידומם בתוצאות החיפוש.

הדבר נובע מכמה סיבות; בין היתר העובדה שהגולשים אינם ממהרים לקרוא את כל מגילות הטקסט על גבי טקסט המוצגות באתרים. לעומת זאת, כאשר הם רואים שישנו סרטון אשר יוכל להציג להם את הכול בתמציתיות ובאופן וויזואלי, הרי שהם יישארו באתר יותר זמן, והדבר ישתקף גם למנועי החיפוש אשר יסיקו כי מדובר בחוויית משתמש חיובית.

כמו-כן, מנועי החיפוש לכשעצמם, יכולים לסרוק את קוד האתר ולזהות כי מוטמע בו סרטון. באופן אוטומטי, האלגוריתם של מנועי החיפוש מבין כי יש כאן חוויית משתמש חיובית יותר.

סרטונים הם בגדר MUST ברשתות החברתיות

ואם כבר בפרסום באמצעות סרטונים אנו עוסקים, הרי שאי אפשר להתעלם מן הצורך המובהק בסרטונים ומדיה כדי למשוך את תשומת לבם של הגולשים ברשתות החברתיות.

תמונות? זה כבר שייך לפעם, היום רף העניין של הגולשים הוא הרבה יותר מאתגר, ומצריך לנקוט באמצעים דרסטיים יותר כגון סרטונים שלוכדים את תשומת הלב ומשאירים את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו איתנו, במודעה שיצרנו.

בעזרת סרטון איכותי ושמעביר את המסרים באופן ברור ונהיר לכול, תוכלו להבטיח לעצמכם מודעות רלוונטיות וממירות ברשתות החברתיות.

רוצים להתייעץ איתנו על סרטוני תדמית? השאירו פניה ואנו נשוב אליכם בהקדם האפשרי.

Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: