שירותים משלימים שישדרגו לכם את סרטון התדמית

כאשר אנחנו ניגשים לתכנן סרטון תדמית, הרי שלעתים ניתן להיעזר בחברות המספקות שירותים משלימים; כאלו שבונים עבורנו תפאורה נהדרת וקולעים בדיוק אל המטרה.

נסו לחשוב על כך – האם המשרד של בית העסק בו אנו מצלמים את הסרטון התדמיתי, הוא תמיד כה מאורגן ומסוגנן? ייתכן מאוד וסטייליסטית קפצה לבקר כמה ימים קודם לכן ונתנה את הטאץ' האישי שלה. אפילו בדמות של מוצרים מושכרים בהם ניתן להשתמש רק עבור הסרטון.

די בדוגמה שכזו כדי להבין שבעולם התדמיתי, כל פרט ולו הקטן ביותר, קובע ובענק. כיצד הדבר בא לידי ביטוי בפועל? בואו נקפוץ לרגע אל תוך המים העמוקים ונכיר את השירותים המשלימים שיוכלו לשדרג לכם את הסרטון.

אירוע חגיגי

ייתכן ואתם רוצים להראות שישנו אירוע חגיגי מסוים, למשל יום גיבוש לעובדים על חוף הים.

ייתכן מאוד והחלטתם לערוך את הסרטון ולהציג את העובדים בים כחלק מסרטון התדמית שלכם. בימים כתיקונם, השהות בחוף הים הייתה עוברת גם בלי תפאורה מפגיזה, אך מי אמר שצריך אחת מפגיזה יתר על המידה?

בפנייה לחברות בלונים דוגמת החברה בלוניטה – www.balloonita.co.il תוכלו להזמין סידור בלונים במחירים מעולים ולייצר סצנה חגיגית במיוחד בחוף הים. תוכלו להזמין זרי בלונים או אפילו בלונים שסודרו לפי עקרונות המיתוג של בית העסק כגון צבעים, מסרים ומוטו הכתוב על הבלונים עצמם.

ניתן גם לשכור מקום חגיגי שיאפשר להראות את הנימה היוקרתית ולו למספר דקות של הסרטת סרטון. למשל לסגור לכמה דקות פאב מסוים או אפילו לייצר אירוע מדומה ולו בזכות הבלונים שישפיעו על הצופים.

סטייליסטים

דוגמה נוספת היא סטייליסטים שיאפשרו לכם להתלבש ולהיראות במיטבכם.

אל אנשי ונשות המקצוע האחראיים על הבגדים שלכם, תוכלו לצוות גם אנשים נוספים כגון מעצבי שיער, מאפרות ועוד.

כולם ככולם יחדיו, יאפשרו לכם להיראות עם לוק מנצח שפשוט יסחוף אחריו את הצופים והצופות. כדאי לדעת כי רושם ראשוני הוא הכול. אפשר להתייחס אליו בנימה מעט ספקנית שכן אנו מאמינים וסבורים שכל אדם ואדם מביא עמו עומק רב יותר. אך בואו נודה על האמת, גם האנשים העמוקים ביותר בסופו של דבר מתבססים על הרושם שנותר בהם באותו הרגע.

איך מתחילים?

פונים לחברת הפקות סרטוני תדמית שכבר תדע לקחת את המושכות לידיה ולייצר עבורכם סרטון מקצועי.

בכל שאלה והתייעצות, צרו עמנו קשר ונשמח לסייע.

Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: