רגע לפני שעושים סרטון תדמית למשרד

בואו נודה על האמת, כל חברה, עד כמה שהיא תגיד שהיא טובה בהפקת סרטוני תדמית, הרי שעודנה איננה יכולה לשלוט על איכות המשחק של ה"שחקנים".

אתם וודאי לא מוכרחים להיכנס לדמות כלשהי, ואם מדובר בסרטון תדמיתי ובו אלו אתם ורק אתם שמדברים, הרי שאפשר להפיק דברים נהדרים ביחד.

אך מה קורה כאשר מבקשים להפיק מעין אווירה מסוימת במשרד?

במקרים שכאלו הרי שניתן לגלות פעמים רבות כי צוות העובדים והעובדות אינם מרגישים בנוח מספיק אלו לצד אלו בשביל ליצור סרטון עם אימפקט משמעותי. למרות החיוכים, למרות האווירה הטובה, משהו שם חסר, וגם המצלמה וגם איכויות הבימוי הגבוהות ביותר, לא יצליחו להסתיר זאת.

מה עושים?

אפשר לומר שיש לנו מעין טיפ קסמים עם משחק קלפים: https://www.99ways.co.il/ שישנה את האווירה של צוות העובדים שבמשרד מן הקצה אל הקצה.

מדובר במשחק קלפים עם מגוון של שאלות שדרכן אתם יכולים להכיר אלו את אלו הרבה יותר טוב.

ההמלצה הטבעית שלנו היא על 99 דרכים שהוא משחק שלמעשה מתאים לאנשים שאינם מכירים כלל או עם היכרות שטחית בלבד. היו סמוכים ובטוחים שלאחר שהעובדים שלכם ישחקו ביחד ב-99 דרכים, הקשר שבין העובדים והעובדות כבר לא יהיה אותו הדבר 🙂

וטיפ קטן לסיום – אם אתם מחפשים להקנות יוקרה מסוימת למשרד, הרי שתוכלו להיעזר בצוות המקסים של 99 דרכים. זאת כיוון שהם עושים מיתוג על החבילות של הקלפים ויכולים לערוך לכם משחק שידבר ממש את השפה המיתוגית והעיצובית של בית העסק.

Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: