אחת לכמה שנים כל משפחה חוגגת אירוע גדול. אם זאת חתונה, בר מצווה, בת מצווה או סתם יום הולדת עגול לסבתא שאנו רוצים לציין ברוב עם. תמיד עולות השאלות: איזה סוג אוכל יהיה באירוע? איזו חברת קייטרינג לאירועים ניקח? האם ניקח קייטרינג חלבי או שמה בשרי? האם כדאי להוסיף גם מגשי אירוח או לא? כל אחד רוצה שהאירוע שלו יהיה הכי נוצץ והכי יפה וכמובן אירוע שהמוזמנים יזכרו עוד זמן רב ולכן כשאנו באים לבחור חברת קייטרינג לאירוע שלנו כדאי שניקח בחשבון מספר דברים שישפיעו על ההחלטות שלנו.

 אילו שיקולים ישנם בבחירת קייטרינג?

אחד השיקולים המרכזיים בבחירת קייטרינג לאירועים הינו סוג האוכלוסייה או במילים אחרות מי הם המוזמנים שלנו. אם הקהל שלנו ברובו יוצאי עדות המזרח סביר להניח שאם נביא קייטרינג חלבי האורחים לא ייהנו מהאוכל מכיוון שעדות המזרח לא נוהגים לאכול אוכל חלבי מבושל אלא רק בשרי מבושל. לעומת זאת אם הקהל שלנו מורכב ברובו מצעירים סביר דווקא להניח שקייטרינג בשרי יכול להתאים מאוד ויהיה לו ביקוש. אם אנו רוצים להוזיל את האירוע ניתן להשתמש באופציית מגשי אירוח, מגשים אלו הינם מגשים מרכזיים אשר בתוכם יש את האוכל שמסודר בצורה מעוצבת ואין צורך במלצרים וצוות מטבח ובכך עלות המנה מוזלת בהרבה ביחס לקייטרינג עם צוות מלא.

אילו עוד דברים צריך לוודא?

לפני שסוגרים עם חברת קייטרינג לאירועים ישנם עוד מספר דברים שכדאי לנו לוודא בכדי שלט יהיו תקלות בזמן האירוע. ישנן מספר שאלות שאנו צריכים לשאול את עצמנו: הדבר הראשון הוא האם יש לנו תקציב מוגבל? התשובה לשאלה הזו הינה קריטית מכיוון שיכול להיות שהתקציב שלנו מתאים להזמנת קייטרינג חלבי או שהתקציב שלנו דל יחסית ויותר מתאים להזמנת מגשי אירוח. שאלה נוספת היא האם אנחנו רוצים אוכל ממטבח מסוים? כמו שציינו קודם לכן אם יש לנו הרבה אורחים מעדה מסוימת כדאי שנחשוב על האופציה של אוכל בסגנון שלהם כי בסופו של דבר אנחנו רוצים שהאורחים ייצאו מרוצים

 

Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: