צילום אווירי לשדרוג סרטון התדמית

סרטוני תדמית – חובה לכל עסק

בעוד שבעבר סרטוני תדמית היו נחשבים לנחלתם הבלעדית של עסקים גדולים וחברות הרי שכיום אפילו עסקים קטנים ופרילנסרים שואפים להקנות לעסק שלכם סרטון תדמיתי איכותי.

אמנם שמם מסגיר את מטרתם, אולם סרטוני תדמית תורמים הרבה מעבר להשריית תחושה מסוימת או יצירת רושם ראשוני על הצופים. מדובר באמצעי אפקטיבי ומהיר להעברת מסרים שיווקיים שיכול ללכוד את תשומת לבם של קהל קצר סבלנות, ולהפוך אותו לכדי לקוחות חדשים ועסקאות.

על אינטרנט וסרטוני תדמית

נסו לרגע לחשוב מתי בפעם האחרונה הגעתם לאתר המציע שירות מסוים והקדשתם את זמנכם כדי לקרוא את כל המידע שניתן בעמוד הנקודתי. עם יד על הלב, האם באמת עשיתם זאת? מרבית הסיכויים שלא, וזה תואם את הסטטיסטיקות השונות שנעשו בתחום, ואשר מצביעות על כך שמרבית הגולשים מעניקים "זמן חסד" של עד 3 שניות לכל אתר. באם הם אינם מוצאים או לפחות חושבים שהם לא מוצאים את המידע או השירות שחיפשו, הם פשוט ממשיכים הלאה על אתרים מתחרים נוספים.

ככל שהתבהרה התמונה והתברר עד כמה הקהל הצרכני השתנה מאז שהפרינט עבר לדיגיטל, סרטוני התדמית והפקות הווידאו חוו צמיחה אדירה כשיותר ויותר בעלי עסקים עם אתרי אינטרנט ביקשו ללכוד עד כמה שניתן את תשומת לבם של הגולשים וכך להפוך אותם ללקוחות משלמים.

סרטוני תדמית – הפקה שלמה

אין זה מספיק לערוך סרטון ובו אנחנו מספרים על בית העסק, מטרותיו והשירותים המקצועיים. סרטוני תדמית איכותיים מוכרחים לעניין את הגולשים ולהשאיר אותם סקרנים בכל רגע ורגע.

על כן, מומלץ תמיד לשכור את שירותיה של חברת הפקות מקצועית אשר תקח את השרביט ותנחה צעד אחר צעד את התהליך הנדרש לצורך הפקת הסרטון התדמיתי. ישנם סרטונים שיכולים לשלב בין ראיונות לבין הצגה של בית העסק בזמן שעות הפעילות, ישנם סרטונים שיכולים להציג את העסק בשילוב עם אנימציות, ועוד מגוון רחב של אפשרויות שונות.

חברות ההפקה השונות לוקחות על עצמן את כל תכנון הפרטים החל מדליית המידע הראשוני על העסק והכרתו, דרך הבנת היתרונות של בית העסק אותם יש להדגיש לאורך הסרטון ועד להחלטה על אופיו של סרטון התדמית.

אפשרויות ותוספות

כדי להפוך סרטון תדמיתי למוצלח, חשוב תמיד לחשוב כיצד ניתן לשדרגו ולהפכו לכדי סרטון שלוכד את העין ומציף את הגולשים בפרטים מסקרנים לצד מידע חשוב.

ניתן לשלב בסרטוני התדמית מגוון רחב של אפשרויות החל מאפקטים וויזואליים שונים ועד לצילומים אוויריים המשולבים בתוך הסרטון ושיכולים להציג את העסק בזמן תפעול אירועים שונים, את המוצרים בזמן פעילות וכיוצא בכך.

אורכו של הסרטון הוא 3 דקות בממוצע, אך סך האפשרויות העומדות בפני בתי עסק וחברות הוא בלתי נגמר.

צילום אווירי לשדרוג סרטון התדמית
Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: