סרטונים פרסומיים לבית העסק בחברת הפקות ייעודית

סרטונים פרסומיים קליטים וכיפיים לצפייה יופקו עבורכם באולפן סרטונים מקצועי עם צוותי הפקות ייעודיים. בין אם אתם מתעדים את הסרטון לפרסומת קצרה בטלוויזיה ובין אם דובר בפרסומת ארוכה באמצעי האינטרנט כמו יוטיוב ופייסבוק וידאו'ז, הסרטון שלכם חייב להיות מעניין וליצור ערך מוסף לצופה. באמצעות התכנים שלכם, עובדי אולפן מקצועי יצרו עבורכם סרטון מתאים אשר ימשוך אליכם קהלים רבים בקידום ממומן מינימלי.

מוזיקת רקע וקריינות

מבנה הסרטון המבוסס על מוזיקת רקע וקריינות נחשב אמנם לאמצעי ותיק יחסית, אבל הוא מוכר עד היום, ומושך אליו לא מעט קהלים גם בעידן האינטרנט. חשוב לבוא עם מוזיקה נעימה לאוזנו של המאזין, ועם תכנים מעניינים שיצרו ערך מוסף לצופה. לצד זאת, חשוב להדגיש את האלמנט המכירתי והשיווקי, לדבר על הצלחת השירות או המוצר שלכם בימי העבר ולהציע אותו לקונים בהווה על בסיסה. מוזיקת הרקע והקריינות יסונכרנו וייווצר עבורכם סרטון וידאו ברמת הפקה גבוהה ביותר.

אנימציה בסרטון

ניתן להפיק עבורכם סרטון אנימציה שידמה את השירות או את המוצר שלכם. היתרון הוא משיכת עיניהם של צופים רבים, המביעים עניין רב, לאחרונה, בערכים אנימטוריים. ניתן לייצר עבורכם אנימציה מונפשת עם דמויות זזות או אנימציה קבועה, כתמונת רקע לכיתוב אודות המוצר או השירות שאתם משווקים.

שילוב אנימציה ודמויות אמיתיות

דרך נוספת לבטא את הסרטון שלכם היא שילוב של אנימציה ודמויות אמיתיות, כמוכם או כמו המשווקים שלכם בבית העסק. ניתן לשלב גם ניצבים שהם שחקנים מקצועיים, לבחירתכם. בדרך זו אתם משלבים בין תחום האנימציה לתחום האמיתי ויוצרים עניין רב מאד למתבונן שיביע עניין בפרסומת הלא שגרתית.

תכנון והפקה מלאים על ידי צוות אולפני מקצועי

כל סרטון שתבחרו לעשות יוקלט ויוסרט על ידי טכנאים מומחים מקצועיים אשר יספקו לכם מענה מלא לשירות שבכוונתכם לצרוך. הסרטון אשר יופק עבורכם ייעשה על פי סטנדרטים שתבחרו, ובכפוף לתכנים שתספקו אודות המוצרים והשירותים שלכם. מובטחת עבודה יסודית על ידי צוותי הפקות מקצועיים אשר יעבדו בשבילכם ויגבשו עבורכם מיצג פרסומי מן השורה הראשונה שימשוך את לבו של הצופה ויגרום לו להתעניין בפעילותכם.

 

 

חברת הפקות
Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: