עריכה ותכנון של אירוע נחשבים לאחד הפעולות המהנות והמתוחות ביותר. תכנון נכון של אירוע מצריך התחשבות בפרמטרים שונים החל מהזמנת האוכל ועד להזמנת האורחים ותכנון הדקורציה של המקום. אחד הפתרונות הטובים ביותר העומדים לרשות מתכנני האירועים היום הוא הזמנת קייטרינג לאירועים מחברת קייטרינג איכותית אשר מספקת בנוסף לאוכל גם את הכלים וצוות עובדים שאחראי על ההגשה של האוכל באירוע.

סוגי קייטרינג לאירועים

הסוגים השונים של קייטרינג לאירועים הקיימים בארץ מאפשרים לכל עורך מסיבה לבחור את הקייטרינג המתאים לו ביותר. מכיוון שקהל האורחים יכול להיות מגוון או חד גוני, חשוב ביותר לבחור קייטרינג שמתאים ביותר לקהל האורחים על מנת להפוך את חוויית האירוע לאיכותי עבורם ועבור בעלי האירוח.

מגשי אירוח

סוג אחד של קייטרינג לאירועים הוא הגשה באמצעות מגשי אירוח. בסוג כזה של קייטרינג, חברת הקייטרינג מספקת מגשים מגוונים עם מאכלים לבחירת בעלי האירוע. בין המגשים השונים יכולים בעלי האירוע לבחור מגוון גדול של מאכלים בשריים או חלביים והמגשים יכולים להיות מסוגים שונים כמו מגשי אירוח של ירקות, מגשים של בשרים, מגשים של לחמים או מגשים מעורבים המכילים מנה שלמה במגש אחד.

קייטרינג כשר

אירועים רבים דורשים מאכלים כשרים הודות לאורח החיים של בעלי האירוע או לאורח החיים של האורחים הצפויים לפקוד את האירוע. המשמעות של קייטרינג כשר הוא שימוש בחומרי גלם אשר עברו הכשרה על ידי הרבנות, שימוש בכלים מוכשרים והפרדה בין בשר לחלב. את הקייטרינג הכשר ניתן להזמין מחברת קייטרינג המתמחה בהכנת מאכלים כשרים אשר מספק אוכל כשר ומעניין.

קייטרינג חלבי

סוג נוסף ומיוחד של קייטרינג הוא קייטרינג חלבי אשר מהווה טרנד מיוחד בשנים האחרונות. יותר ויותר אירועים המתקיימים בצהריים או בשעות הערב המוקדמות דורשים קייטרינג חלבי המהווה ארוחה קלה יותר ומעניינת יותר מאשר הקייטרינג המסורתי. המגוון הרחב של המאכלים החלביים והעושר שמאפיין את הקייטרינג הזה גורם ליותר ויותר בעלי אירועים לבחור את הקייטרינג החלבי כאופציה ראשונה.

Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: