מקימים אולפן ביתי? פנו ל-View Center

לא אחת פונים אלינו לקוחות ושואלים בדבר האפשרות להקים אולפן המתאים למשרד או לבית, ובו הם יוכלו להעלות מגוון רחב של סרטונים ולמעשה לתחזק את הנראות שלהם, מבלי להסתמך על חברת הפקת סרטונים.

האפשרות לתחזוקה כוללת של סרטונים, היא מעולה. יש לציין כי היא איננה נוגדת או באה במקום סרטוני תדמית, שכן כאן מדובר בעלילה אותה אנו יוצרים יחד עם תסריט אשר נועד לשקף מטרות עסקיות.

וסרטונים שוטפים לשם מה? בהם אפשר לכלול מגוון רחב של מדריכים שונים והסברים שיכולים לסייע לקהל הלקוחות הקיים, ללקוחות פוטנציאליים ולמעשה למסגר את העסק תחת המסגרת של אנשי מקצוע. זה יוצר הילה עסקית טובה, ותחושה איתנה של אמינות.

בהיבטים אלו, אנו שמחים להציע לכם למצוא מגוון רחב של פתרונות צילום ומולטימדיה ב-ViewCenter. החברה מתמחה במתן פתרונות כוללים המאפשרים להקים אולפן צילום ביתי העומד בכל הסטנדרטים הקפדניים ביותר של… ובכן של הלקוחות.

הלקוחות שלכם רוצים לקבל איכות. הם לא יסלחו לכם אם תתנו להם לא פחות מאשר נראות מעולה ואיכות סאונד גבוהה.

ליווי מקצועי בהקמת האולפן

אז נכון שלא מדובר בהקמה ובנייה של אולפן, אך אם אתם מחפשים את כל הציוד הנדרש כדי שיאפשר לכם להתחיל ולהפוך את הבית או חדר במשרד לכדי אזור שבו תשדרו עבור הצופים שלכם הן LIVE והן בהקלטה, בוויו סנטר ישמחו לעמוד לשירותכם.

החברה מספקת מענה מקיף וכולל החל ממצלמות דיגיטליות, דרך מיקרופונים ועד למסכים ירוקים. תוכלו לשדר למעשה מכול מקום עם אפקטים שונים. החל מטבעות תאורה לסלפי ועד אף לטלפרומפטר אשר תוכלו לקרוא ממנו את הכתוב ומבלי שהגולשים שלכם ידעו שאתם מביאים את כל האמור מתוך תסריט כתוב.

בסיור באתר תוכלו למצוא שפע של ציוד מקצועי, וכן לערוך שיחה עם נציג טכני שיתאים לכם את הפתרון המושלם ובמחיר כולל אטרקטיבי במיוחד.

Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: