מדבקות אנטי סאן לצמצום השפעת אור השמש מבעד לחלונות

ציפוי מדבקות אנטי סאן הוא אחד המוצרים המבוקשים באקלים הישראלי. המוצר אינו משנה את גוון החלון שלכם אך מקטין מאד את רמת הסנוור מהשמש. מדבקות אלו עושות את אותה מניפולציה שעושות משקפי שמש עם מגיני UV ודואגות לכם לתנאי ראות טובים, ללא השפעה של הסנוור.

ייעודי עבור בתים עם חלונות בלגיים ודלתות חלון

בבתים בהם ישנם חדרי שמש, דלתות שקופות המשמשות כחלונות וכמובן מדבקות לחלונות בלגיים מרובים, מומלץ מאד להסדיר מדבקות אנטי סאן. בית עם קירות זכוכית שקופים המתפקדים כחלונות ואפילו עם דלתות בודדות כאלו הופך להיות מלכודת סנוור בקיץ. באמצעות מדבקות אנטי סאן אפשר לארגן שגרת חיים מפנקת בבית כזה, מבלי לחוש בעוצמת הסנוור של השמש.

מומלץ להסדיר רכישה עם התקנה של בעל מקצוע

מדבקה כזו צריכה להקביל לזגוגית החלון שלכם כך שתהיה ישרה-פלס ביחס אליו. לא כל אחד יכול ליישם הדבקה כזו. על אף שקיימות שיטות כמו הדבקה בשלבים, ביצוע טעות ולו הקטנה ביותר תקשה מאד על גיבוש צעדי תיקון. כשהמדבקה נתפסת, היא נתפסת ולא ניתן לעשות כמעט כלום מאותו הרגע. עובדים מקצועיים, גם אם טועים, הם בעלי ניסיון בתיקון ההדבקה באמצעות כלים ייעודיים וביצוע מחדש כשהיא מפולסת במדויק עם כל זגוגית חלון.

כך תבחרו מדבקות לחלונות שיתאימו לזגוגית שלכם

יש למדוד את הזגוגית, מידות אורך ורוחב, ולבחור ברמת הכהות הנדרשת לכם: הגנה מתונה מסנוור, הכהיה קלה של רמת האור בחדר או הכהיה מורגשת על גבול ההחשכה. מאד מומלץ לסמלץ את הבחירה; לעמוד בחדר בו אתם מעוניינים שיהיו מדבקות אנטי סאן ולדמיין את ההשלכות של הטמעתן. ברור שאם זה חדר שניצב ישירות מול קו הזריחה, אין מנוס מרכישת מדבקות בעוצמה גבוהה ביותר. אבל מי שנמצא בחדר שרמת ההשפעה של השמש הנה בינונית-קטנה צריך לסמלץ ולבדוק מהן השלכות החלטותיו. לדוגמה, לעמוד כך שהוא חוסם את החלון ולנסות להבין כיצד נראית התאורה בחדר, או להניח חפץ כהה על הזגוגית, אשר ידמה את המדבקה לצרכי בדיקה זו. מדבקות אנטי סאן מספקות את רמת ההחשכה הנדרשת לחלונות שלכם. אנא, בחרו אותם בזהירות ובהתאמה מלאה למה שנדרש לכם.

 

מדבקות לחלונות
Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: