כל מה שצריך לדעת בשביל לבחור חדרי בריחה

חדרי בריחה מביאים עמם חווית מותחן אמתית: בריחה, הימלטות, פתרון חידות, פיתוח יכולת המחשבה המקורית מחוץ לקופסה, ועוד. כאן תוכלו לקבל את כל המידע על בחירת חדרי בריחה אולטימטיביים, אשר יגשימו לכם את כל מטרות הבילוי הנדרשות.

בילוי בחדר בריחה בחיק המשפחה

במשפחה שלכם, בין אם אתם ראשיה, ומדובר בבילוי עם האשה והילדים, ובין אם אתם ה- "ילדים" בה ומדובר בביקור עם ההורים והסבים, קחו בחשבון שיש ותמיד יהיו אנשים חלשים מכם: מחד, הילד הקטן שלכם ומאידך הקשישים, הנשים בהיריון, וכד'. עם חברה כזו, אל תירשמו לחדר בריחה הימלטות אישית. החדר טוב ליציאה בין חברים, כשכולכם בנויים לחוויה המורכבת. בחיק המשפחה מומלץ להירשם אל חדרי בריחה המבוססים על פתרון חידות והגעה ליעד. זה קבוצתי, זה לא מאד מפחיד וכולם יוצאים בייחד מהחדר.

בילוי בחדר בריחה עם החברים

גם כשאתם עם החברים, מאד חשוב להגיע לאיזושהי הסכמה על חדר בריחה. ככלל, אנו ממליצים לכם לא להגיע למצב של פשרות והסכמות, אלא מראש להחליט שאתם הולכים לבילוי כזה רק עם מי שהמחשבה החברתית שלו דומה לשלכם. לדוגמה, אם אתם חושבים שתחרות איננה פקטור בחדר בריחה, סביר להניח שחדרי הימלטות אישית לא ידברו אליכם אבל חדרי בריחה פתרון חידות ימצאו חן בעיניכם. אם אתם אנשים תחרותיים שנרשמים לחדר בשביל להראות שתצליחו להימלט ראשונים, ברור מהי המסגרת שתתאים לכם. בהתאם לכך, חשוב לבחור טוב טוב את החברים שאתם יוצאים עמם ולוודא שהם בראש שלכם בנושא חדר הבריחה.

בילוי בחדר בריחה במסגרות רשמיות – ימי גיבוש וכיף בעבודה, פגישות עסקים וכד'

בעת תכנון בילוי כזה – חשוב מאד לבחור חדרי בריחה בזהירות הנדרשת. במצב כזה, לא מדובר בבילוי כמו עם החברים, כי המוזמנים כבר ידועים. עליכם לשוחח עמם ולנסות להבין אלו חדרי בריחה מועדפים עליהם ולהגיע לאיזושהי הסכמה. בחלק מאותן קבוצות עובדים תהיה העדפה לבקר בחדר בריחה פתרון חידות ובחלק אחר יעדיפו חדרי בריחה שהם חדרי אימה אשר מצריכים הימלטות אישית של כל אחד מהשחקנים בנפרד.

חדרי בריחה
Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: