קליפ חתונה שיפתיע את החתן/כלה

קליפים לחתונה הם תמיד דרך נפלאה להוסיף עוד קצת פלפל אל תוך כל ההתרגשות והחגיגה. לרוב כדי ליצור קליפים מרהיבים לחתונה, פונים אלינו שני סוגים של לקוחות: חברים שרוצים להפתיע את החתן והכלה עם סרטון מושקע וגם כזה שכולל בתוכו לא מעט מוטיבים הומוריסטיים, וחתן / כלה שרוצים להפתיע את בן / בת הזוג עם מתנה מושקעת שתצוץ בהפתעה ותוקרן אל מול הסועדים והחוגגים בתוך האולם.

קליפ לחתונה – זה כדאי?

תמונות, צילומים ושלל אמצעים ויזואליים שונים הם תמיד דרך נפלאה להוסיף פלפל לחתונה. אפשר להדגים זאת על האטרקציה לחתונה הבסיסית ביותר דוגמת צלמי מגנטים לחתונות. אמנם מדובר באטרקציה מוכרת וידועה, אפילו שגרתית למדי, ועם זאת היא עדיין עושה את העבודה בכל פעם מחדש.

עכשיו קחו את האטרקציה המוכרת והידועה, ושלבו אטרקציה שלא רבים בוחרים בה עם קליפ מרהיב ומושקע שמוקרן במסכי ענק אל מול כל הנוכחים. מדובר כמובן גם במזכרת נפלאה שתלווה את החוגגים המאושרים לעוד שנים ארוכות וטובות ותהפוך לנוסטלגיה נפלאה שפשוט כיף להתרפק עליה.

איך מתחילים?

חברתנו מתמחה ביצירת סרטוני תדמית עלילתיים, מקוריים ומרהיבים. את הידע והכישורים המקצועיים שרכשנו לאורך השנים אנו שמחים ונרגשים לשלב גם בעולם החתונות ולהציע לכם מגוון רחב של קווים עלילתיים. אפשר להמציא עלילה וממש ליצוק אל תוך החתונה סיפור. נניח מבצע לשמור על החתן שלא יקבל רגליים קרות. או שאפשר לעשות קליפ שכולם שרים יחדיו עם קאבר לשיר מוכר ושינוי המילים בהתאם לנושא. אפשר גם ליצור פשוט תיעוד נפלא של כל החברים והחברות, בני משפחה ומכרים שמספרים דברים מצחיקים ושטותיים על החתן והכלה.

יש המון אפשרויות ולמען האמת – כולן מרגשות ותופסות. כדי שנגיע אל הסרטון שאנחנו שלמים איתו, נשמח שתספרו לנו במדויק על צורכיכם, ואנו כבר נדאג לגלול בפניכם מגוון רחב של אפשרויות.

המלצות מקצועיות

קליפ חתונה לא צריך להיות כבד, הוא לא צריך להיות מורכב. חשוב שהוא יהיה קליל ורבגוני. שמח וצבעוני. זכרו שאתם כרגע לוקחים חלק באירוע שהוא בין כה כה בליל של התרגשות ומתחים. סרטון מקצועי אך קליל, יפיג את המתחים וישרה על כולם רוח שטות נפלאה.

יצירת סרטון לקראת החתונה
Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: