טיפים שישדרגו לכם את הסרטון התדמיתי

כך תתכוננו לקראת צילומי סרטון התדמית במשרד

סרטון תדמיתי לעסק כבר מזמן לא נחשב להמלצה חמה כי אם חובה לכל מי שמעוניין ומעוניינת למתג את עצמם אל מול הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים. בעוד שבעבר סרטוני תדמית היו מאפיינים בעיקר חברות וארגונים גדולים לצורכי פרסומות שיווקיות בטלוויזיה, הרי שהעידן האינטרנטי שינה את המציאות מן הקצה אל הקצה. עסקים קטנים וגדולים כאחד נמצאים בחזית אל מול הלקוחות, ובתוך כל בליל המידע ושלל ההצעות המפתות – חשוב לבלוט ולהפוך לאלו שמהם הלקוחות ירצו לקבל את השירות.

החל פרסום בפייסבוק שברובו מתבסס על סרטונים המציגים את העסקים ועד לאתרי תדמית לעסקים ובהם מופיע סרטון ססגוני ושמציג את כל העסק, השירותים והיתרונות שלו בתוך דקות ספורות. הוסיפו לכך את העובדה שהגולשים באינטרנט הם אנשים איך נאמר… חסרי סבלנות בלשון המעטה, והרי לכם צורך ממשי בסרטון שילכוד את תשומת הלב ויספק את כל המידע הקריטי לעסק שלכם בתוך פרק זמן קצר.

במאמר הבא נשמח להעניק לכם מספר טיפים מרכזיים שיעזרו לכם לשדרג את הנראות של המשרד לקראת הסרטון הקרב ובא. את ההמלצות הללו גם תקבלו ממש לפני שנגיע להסריט ובמסגרת התכנונים ליום הצילומים.

הוסיפו מראה מרענן ומזמין

מראה מרענן ומזמין למשרד יכול לבוא לידי ביטוי במגוון רחב של דרכים. אפשר להזמין משלוח פרחים באופן מידי אל העסק ולהציבם בכל מיני נקודות מרכזיות שאותם נצלם דוגמת מדפים הנמצאים ממש מאחורי השולחן המשרדי, על השולחן, על אדן החלון וכיוצא בזה. אפשר גם לרכוש מיני חפצים בעיצוב כפרי שיכולים להקנות את התחושה של שילוב בין משרד חדשני המעניק שירותים מקצועיים לבין תחושת רוגע ורעננות.

ניצול תאורה טבעית

תאורה טבעית תמיד יכולה להועיל, ובעיקר כאשר מדובר בתמונות וסרטוני אווירה שמטרתם להעביר תחושות אל הצופים. צילומי אווירה הם חלק בלתי נפרד מן התדמית, ולכן מומלץ לנצל כל מאפיין אפשרי עבור הסרטון. ניצול תאורה טבעית יכול לסייע לנו להשיג את המראה הרענן, מראה פרודקטיבי שמעיד על כך שאנו עובדים השקם בבוקר ופועלים למען לקוחותינו בכל עת. מומלץ להיערך מראש ולצלם את האזורים בהם ישנה תאורה טבעית. בהזמינכם פרחים או קישוטים נוספים, התמקדו באזורים הללו. מומלץ גם להתייעץ איתנו קודם לכן כדי שנתכנן נכונה את סרטון התדמית שלכם.

בחרו ביום רגוע

מומלץ להסריט את סרטון התדמית ביום שבו כולם בתחושה קלילה ונעימה. ימי ראשון על פי רוב הם מחוץ לתחום, וימי רביעי וחמישי כבר הרבה יותר מזמינים ומאפשרים מרווחי זמן נוחים. כדאי מאוד שכולם יהיו בתחושה קלילה ונעימה, מחוייכים ועם המון מרץ.

כבר לפני מועד הצילומים, נדאג לספק לכם את כל הטיפים וההדרכות הנדרשות. לא אחת, נגיע גם אל משרדכם מבעוד מועד ונקבע ונתכנן מראש את הנראות של המשרד. מאמר זה נועד לצורך מידע כללי בלבד.

לפרטים נוספים השאירו לנו פניה באתר או התקשרו: 072-3940986.

Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: