טיפים למיקסום האיכות עבור סרטוני פרסומת עסקיים

מקליטים סרט לבית העסק שייעודו הוא טלוויזיה או פרסומת ביו טיוב? להלן כמה דגשים שאתם חייבים להכיר לפני שתוציאו לפועל את הפרויקט. הסרט שתעבדו עליו מתבסס, כמו כל סרט אחר, על חומר מושמע, כמו מוזיקה, וקריינות, לצד חומר מצולם. חשוב לבוא עם תכנון מדוקדק של כל המרכיבים. במידה ויש גם מוזיקה וגם קריינות, חשוב לתכנן איפה קטעי הקריינות ישתלבו בתוך המוזיקה. כמו כן, יש לתכנן וידאו שיתאים לחומר המוזיקלי או הקולי שהפקתם, ועל כך ניתן דגשים בפרקים השונים של מאמר זה.

הקלטת מוזיקה וקריינות

חשוב לבצע את ההקלטה באולפן ייעודי בו מסופק מענה מטכנאים מיומנים. הטכנאים צריכים להקליט לכם מוזיקה על פי דרישה ולספק שירותי קריינות. במידה ואתם, כפרסומאים, רוצים להיות הקריינים, עליהם להעמיד לרשותכם מיקרופונים מתקדמים ושירות הקלטה בזמן אמת, עם עריכות מתאימות לייצוב הקול שלכם על רקע המוזיקה. ההקלטה צריכה לעמוד לשביעות רצונכם על מנת שניתן יהיה לעבד את הצלילים והקולות שלה לקראת הגשה לפרודקשן: מיקס ומסטרינג.

הגשת החומר המוקלט לפרודקשן

את הגשת החומר חשוב לעשות אצל טכנאי מיקס ומסטרינג שאתם מרוצים מהתוצרים שהם מפיקים. במידה וזו פעם ראשונה שאתם עושים מיקס ומסטרינג לחומר מושמע, יש לבקש מהטכנאי להציג לכם כמה גישות ולבחור בגוון הסאונד המועדף עליכם. בדרך זו אתם יכולים להבטיח תוצר פרסומי מוצלח עם קולות וצלילים לשביעות רצונכם.

צילום הווידאו של החומר הפרסומי

צילום הווידאו ניתן לביצוע על ידי גיוס ניצבים מצדכם, או צילום עצמי שלכם. יש לבוא מוכנים לווידאו, על פי החומר המוזיקלי והקולי שזה עתה סיימתם לעשות לו פרודקשן. יש לתכנן בכל נקודה במהלכו איך ישולבו קטעי הווידאו. במידה ותצטרכו, ניתן להיוועץ במומחי וידאו מטעם אולפן הסרטות מוסמך. הצילום צריך להתבצע על פי התכנון שלכם את הסצינות השונות. על הצילום להתבצע בסינק ולא באופן מלאכותי: עבודה עם קובץ הסאונד של הפרודקשן על בסיס ספירה מקדימה, מחיאת כף והשמעת הקטע במהלך הצילום. זאת, על מנת שכל תנועה בווידאו תצא בזמן שלה.

עריכת הווידאו

ניתן ליישם עריכה אופליין בתוכנת פרמייר או אונליין בתוכנת Avid. במידה וביצעתם קטעי צילום חוזרים על אותם שלבים בפרסומת, ניתן לצלוח את שלב העריכה בקלות כי במידה ולא תהיו מרוצים מבחירת הקטעים על ידי העורך, עדיין יהיו לכם רזרבות להשתמש בהן להפקת הסרטון, אשר תוכלו לבקש ממנו לקחת אותן.

 

סרטוני פרסומת
Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: