טיפים לבחירת חוג בלט לילדות

אם גם אתן סבורות כי הגיעה העת לשלוח את הבנות שלכן לחוג בלט, להלן מספר טיפים מקצועיים שיסייעו לכם למצוא את המקום המושלם להתפתחותן. הטיפים מגובים בידע מקצועי וגם לוגיסטי אשר יאפשר לכם – ההורים התנהלות קלה, ולילדות – להתפתח בריקוד אצל מיטב המורים בישראל.

טיפ מס' 1: שמו של המורה קודם למיקום ולנגישות בהגעה

מורים רבים ללימוד בלט לילדות נאלצים לשכור אולם או מועדון באזורים פריפריאליים, לא במרכז העיר, ולעתים אפילו באזורי תעשייה. זה לא אומר כלום על טיב המורה, אלא רק על יכולות השכרת החדר. בתחום הבלט, במקרים רבים דווקא מורים שבשל מיעוט משאבים שכרו חדר קטן באזור צדי הוכחו כמורים טובים עם שם מצוין בארץ ובעולם. לכן, אם הבנות שלכן בדקו ומצאו כזה סטודיו, אל תפקפקו באמינות של זה. בדקו את ניסיונהּ של המורה, והחליטו יחד עם הילדה האם להירשם לשם או לא.

טיפ מס' 2: מומלץ תמיד לחפש את המורה באזור המגורים שלכם

ללא שינוי מטיפ מס' 1, הציבור בישראל כן יכול למצוא את המורה של הבנות שלו באזור מגוריו. תחום הבלט בישראל מאד מפותח, ובכל עיר או אזור יש תמיד את המורה הטוב והאחראי, עם הניסיון הבינלאומי. ישראל היא אחת מהמדינות המפותחות בתחום הקצב, התנועה והמוזיקה, ולכן בּשוֹרָת המחול מופצת ברמה גבוהה מאד בכל הארץ. לכן, אם אתם גרים בדרום תל אביב, באזור או בראשון לציון, לא צריך לנסוע עד ירושלים ואשדוד כשניתן למצוא חוג בלט בבת ים, למשל.

טיפ מס' 3: מומלץ להתחיל בסגנון הקלאסי

כפי שילד שלומד גיטרה ופסנתר מתחיל מהסגנון הקלאסי, כך נכון להתנהל גם עם הבנות שלכם. ריקוד הוא תחום מאד מורכב, הכולל בתוכו ריקודים סלוניים, מודרניים, פלמנקו, מחול סופי, ועוד, אבל הכל מבוסס על בלט קלאסי. בסיס טוב בתחום הזה יאפשר לילדות בסיס טוב עוד יותר בתחומים האחרים אליהם הן אולי יעברו בהמשך חייהן. בהתבוננות על חוגי בלט לילדות באזור גוש דן, בקו תל אביב-ראשל"צ ניתן להירשם אל לימוד בלט המתנהל במתכונת קלאסית ונועד ללמד ילדות מתחילות את צעדיהן הראשונים בתחום. החוג מקיים שיעורים גם לילדות צעירות בגיל בית ספר עממי וגם לילדות בוגרות בגיל התיכון.

 

 

Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: