טיפים לארגון מסיבת הפתעה לילדים ליום הולדת

מסיבת הפתעה טובה היא דרך נהדרת לומר לילד שלכם כמה אתם אוהבים אותו. הטרחה סביב מסיבת ההפתעה אינה קטנה. זה כלל לא פשוט לארגן מסחבת הפתעה ליום הולדת מבלי לעורר חשד. כמעט תמיד ישנה איזו פליטת פה שמעוררת חשד, קניות מחשידות סביב תאריך יום ההולדת או התנהגות לא שגרתית. אם תרצו לארגן מסיבת הפתעה ליום הולדת כדאי יהיה לקיים את האירוע מחוץ לבית. הרבה יותר קל להפתיע את חתן או כלת השמחה בבית של חבר, בגינה ציבורית או חדר יום הולדת חיצוני.

הסוד להפקת מסיבת הפתעה טובה מתחיל בבחירת צוות המארגנים. אלו שלא מסוגלים לשמור סודות לא יוכלו להיכלל בצוות המארגנים. גם ילדים מתחת לגיל 10 לא כדאי להכניס בסוד העניינים, הם לא מסוגלים לשמור על חשאיות. בכדי להזמין את האורחים למסיבה אין מנוס מלעדכן אותם בכל הפרטים, אי אפשר להזמין אותם מבלי להסתכן בחשיפת הסוד. חשוב להדגיש בפני כל אחד מהם כי זאת מסיבת הפתעה ליום הולדת, אסור לגלות או לדבר על האירוע ליד ילד יום ההולדת, וכאשר מזמינים את החברים שלו כדאי לעשות זאת כמה שיותר סמוך למועד המסיבה עצמה או להודיע להורים בלבד שרק יאשרו הגעה ויודיעו לילד ברגע האחרון.

מסיבת הפתעה מוקדמת

אם תרצו להאריך את החגיגות עד אור הבוקר כדאי לקיים אותן ביום חמישי או במהלך סוף השבוע ולמצוא הפעלות לימי הולדת לילדים המתאימות למזג האוויר באותה תקופה. לרוב האנשים הרבה יותר נוח לערוך את המסיבה כאשר אין צורך לקום מוקדם לעבודה ביום המחרת, במיוחד עבורכם המארגנים. מסיבות הפתעה לקראת יום הולדת אפשר לערוך בסוף השבוע שלפני יום ההולדת. לא כדאי יהיה לקיים את המסיבה לאחר תאריך יום ההולדת. חתן או כלת השמחה עשויים לחשוב כי שכחתם את יום הולדתם.

הרכבת רשימת האורחים

לא קל יהיה להרכיב רשימת אורחים ללא מעורבות של בעל האירוע. גם אם המסיבה מאורגת על ידי חבריו הטובים ביותר, קשה לדעת בדיוק את מי הוא מבקש להזמין למסיבה. יש שנוהגים לאסוף את פרטי החברים הקרובים באמצעות הטלפון הסלולרי שלו. אפשר לעשות זאת, אך יש לקחת בחשבון מצבים לא נעימים. יחד עם זאת, אם מדובר בילדים קטנים כדאי לערוך יום הולדת לילדים אליה מוזמנת כל הכיתה בכדי למנוע חרמות או מצבים מבישים.

 

Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: