טיפים חמים לרכישה חכמה של מחסניות דיו למדפסת BROTHER

בשונה מ- HP, כשזה מגיע למותג BROTHER, סך המחסניות אינו 2 גדולות אלא 4 קטנות: שחור, מג'נטה (אדום-סגול), ציאן (תכלת-כחול) וצהוב. חשבתם שאם כך הדבר, אז המחיר של כל מחסנית 'מתפצל' לעומת המחיר של 2 מחסניות גדולות ויוקרתיות של HP? לא ולא. בשל כך שזה לא HP יש איזושהי ירידת מחיר, אבל ודאי לא בחצי, ואפילו לא קרוב לכך. מחסנית שחורה קטנה של בראדר תעלה לכם כמעט ¾ מהמחיר של מחסנית ה- HP הגדולה. ברם, מי שמעוניין לסגור עסקת דיו או טונר למדפסת BROTHER במחיר משתלם ומוצדק, יפנה לרכוש זאת באתר אינטרנט ולא בחוץ.

טיפ מס' 1: דיו תחליפי מאתר אינטרנט – חיסכון משמעותי

כאשר אתר אינטרנט, ולא חנות פרונטלית, מטפל בהזמנה שלכם, דיו תחליפי אינו שם קוד לאכזבה איכותית. ההיפך הוא הנכון, נהנים מתערובת כימית איכותית בכל ראש דיו, וחשוב לא פחות – כל מחסנית מלאה עד הקצה ממש כמו במקורי, ולכן לא תצטרכו להתווכח על משקלים עם מוכרים. אם נוסיף לכך את קשרי הספקים של החנות, המאפשרים לכם לקנות בזיל הזול דיו BROTHER מכל הסוגים, יש לכם הזדמנות לקצץ משמעותית בעלויות ההדפסה שלכם, ועדיין לא להצטמצם וליהנות בדיוק מאותו רף של שירותי הדפסה ממנו נהניתם עד כה.

טיפ מס' 2: הזמנה סיטונאית – יתרון

כשאתם מזמינים הזמנה סיטונאית, אתם יכולים לשים במגירה או במחסן חבילות שלמות של דיו למדפסת, לשלם מחיר מוזל על כל מחסנית, וגם ליהנות ממלאי תמידי ומפטור מלא מחוסרים פתאומיים. במשרדים בהם ההדפסה היא שגרתית לא לוקחים סיכונים, אלא מזמינים דיו למדפסת BROTHER, HP, CANON וכל חברה אחרת – בתפוצה רחבה.

טיפ מס' 3: הזמנה עם משלוח – יתרון

למה שתצטרכו לרדוף אחר דיו שהזמנתם, אם המשלוחן יכול לרדוף אחריכם? משלוחן שנותן שירות לחנות דיו אינטרנטית מגיע עד לפתח הבית או העסק שלכם עם דיו למדפסת בהתאם להזמנתכם. בדרך זו, אתם יכולים להבטיח לעצמכם דיו למדפסת BROTHER איכותי במהירות שיא, ומבלי לקחת שום צעד ביורוקרטי נוסף שייקר את שירות משלוח המוצר. כך, תוכלו להבטיח לעצמכם נגישות מתמדת למוצרי דיו למדפסת, ללא חסמים ומכשולים בבחירת מוצרי איכות וקבלתם במהרה.

דיו למדפסת
Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: