חדר בריחה לבילוי קבוצתי בימי הולדת ואירועים מיוחדים

חדר בריחה משמש לא מעט בליינים באירועים השונים. בילוי במסגרת חדר בריחה מכניס בחובו מספר אירועים מיוחדים אשר ניתן לחגוג בו. כשאתם חוגגים במסגרת חדרי בריחה, אתם יכולים לקיים שם את האירועים הבאים:

  • יום כיף עם הילד.
  • ימי כיף למבוגרים.
  • ימי הולדת לכל הגילים.

יום כיף עם הילד

במסגרת סל הפנאי שאתם מעניקים לילדים שלכם, קחו אותם אל חדר בריחה, שם ניתן יהיה למצוא משחקי בריחה עם דמויות ילדים אשר הם נמשכים אליהן או מעריכים אותן. חדר בריחה לילדים היא אחת החוויות היותר אותנטיות, אשר תיצור לילד את הברק בעיניים. חדר בריחה אשר נועד לילדים הוא המקום המושלם עבורכם אם מצאתם החדר מתאים לילד.

ימי כיף למבוגרים

ימים המתאימים לוועד עובדים או קבוצת עובדים מאורגנת אחרת. בשונה מהמקרה של בילוי של אם חד הורית עם הבן שלה, כאן מדובר בבילוי של קבוצת מבוגרים, ולכן היקף האירוע יהיה גדול ומרשים יותר. גם משימות הבריחה יהיו מאתגרות יותר מאלו שנועדו לילדים. מובטח מתח רב, עניין צרוף וכמובן אדרנלין גבוה בעת הפעילות!

ימי הולדת במסגרת חדרי בריחה

חדר בריחה פותח לכם צוהר לחגוג שם את יום ההולדת. חדר בריחה המקנה לכם יום הולדת, מהווה את ההנאה בהתגלמותה שכן חגיגת יום הולדת בחדר עם הדמויות האהובות עליך והאתגרים שמושכים אותך היא חגיגה בה חשים שייכים, ומפתחים אמביציות להימלט מהחדר. שילוב אלמנט כמו חדר בריחה ביום ההולדת הוא עניין מקובל בקרב לא מעט בעלי-שמחה שהחליטו לשדרג לעצמם את האירוע.

תמחור חדרי בריחה

מחירו של חדר בריחה תלוי בעיצוב החדר, ובקולות ובדמויות שיוצגו בו. על מנת לקבוע כמה עולה חדר בריחה, בררו גם האם המחיר מצדיק את השירות והשוו למתחרים. חדר בריחה מספק את צרכי הפנאי של לא מעט ישראלים, אשר חלקם באים מרחוק לחוות חוויה אותנטית זו.

 

חדר בריחה
Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: