הפקת רולים וסרטוני אנימציה לבתי עסק

רולים הם קטעי אנימציה קצרים בליווי הנפשות-טבע, אובייקטים מלאכותיים או דמויות מצוירות. על מנת להפיק סרטון פרסומי נדרשים כ- 2-4 רולים קצרים. הפקת סרטוני אנימציה מבוססת רולים תחסוך לכם במחיר בהשוואה לסרטון אנימציה עם עלילה מלאה, באורך מלא. מבחינה שיווקית, סרט רולים עשוי למכור יותר אם תגבשו אותו בצורה מעניינת ואטרקטיבית.

ייצור רולים איכותיים על בסיס אנימציה מקצועית

אנשי אנימציה וקריאייטיב יצרו עבורכם את הרולים הרלוונטיים ביותר לבית העסק שלכם. הם יבטאו את המוצרים והשירותים שבכוונתכם לשווק, ויוכלו ליצור עבורכם פרסומת להטמעה בטלוויזיה או בפלטפורמות הווידאו של הרשתות החברתיות באינטרנט.

שילוב תוכן אמיתי ברול אנימציה

ניתן לשלב בכל רול אנימציה תוכן אמיתי שלכם – כאנשי שיווק, או של ניצבים שיוצבו ליד הדמויות המצוירות ויהיו חלק מהמיצג שלהן. בכך, אתם חותמים את המילה האחרונה של הסרטון ומשווקים את המוצר או את השירות המבוקשים. בדרך כלל, כאשר רול כלשהו קצר מדי או שקשה להסיק למה התכוונתם בו, הצבת דמותכם לצדו פותרת את הבעיה וגורמת לצופה להבין את כוונתכם.

עיבוד כל הפרטים לסרטון אחיד בעל רצף עלילתי קבוע

חיבור הפרטים של הסרטון ייעשה באולפן מקצועי, על בסיס סאונד איכותי. הוא יתגבש לכדי סרטון כולל ויוצג לך, בתור לקוח עסקי. אם חלו טעויות בסרטון ניתן לתקן, לשנות ולמפות מחדש מקומות בטיים-ליין שלו.

עבודה מקצועית בסטנדרטים הגבוהים ביותר

עבודה עם קובצי מוזיקה בפורמטים איכותיים בלבד, עבודה עם קובצי קריינות במתכונת דומה, ביצוע רול אנימציה איכותי ומדויק עבור המוצר או השירות שלכם. כל אלו מובטחים למי שיבחר לעשות את הפרסומת שלו בחברת הפקה זו. עובדי החברה יעברו אתכם על הפרטים הקטנים ביותר, יתקנו היכן שנדרש, ויגישו לכם סרטונים עד להוצאת הווידאו או סרטון האנימציה המושלם לבית העסק שלכם.

ניסיון עבודה עם חברות וארגונים מכל הסוגים

בעבר, הופקו סרטוני אנימציה ורול אנימציה לחברות גדולות ובינוניות לשיווק מוצריהן. חברות אלו זכו להגדיל את החשיפה העסקית וליהנות מפרסום שעובד בשבילם. בהשקעה חד פעמית שכזו גם אתם יכולים להתרחב לכיוון זה וליהנות ממוצר שיווקי פר אקסלנס שיכניס לכם לקוחות מתעניינים חדשים בכל עת.

 

סרטוני אנימציה
Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: