הפקת סרטי תדמית לעסקים – טיפים מקצועיים לאפיונם וגיבושם

במאמר מידע זה גיבשנו עבורכם מספר טיפים מקצועיים שיסייעו לך לגבש את המוטיב המרכזי בעסק שלך ולהציגו לקהל היעד שלך באמצעות סרטונים ייחודיים. אלו הם סרטי תדמית אשר מספקים לך 2 יתרונות חשובים: מציגים אותך ואת פועלך ומספרים על הפעילות העסקית והמוצרים/שירותים הלכה למעשה.

טיפ מס' 1 – דע לאיזה קהל יעד אתה פונה

על פי רמת המומחיות שלך במקצוע תוכל לפנות לקהלי יעד שונים. אם אתה מוגדר מומחה ארצי או עולמי לתחום שלך, לרוב לקוחות סופיים לא יעניינו אותך כמו מפיצים ואפילו קולגות שלך עם מעט פחות ידע מקצועי. אם אתה מקצוען בעבודתך אבל לא נחשב מהטובים ברמה הארצית או העולמית (וזה רובנו, כציבור) הפנייה צריכה להיות ללקוחות סופיים: תלמידים, צרכנים ביתיים, וכד'. כך, תוכל להבטיח לעצמך הפקת סרטי תדמית לעסקים איכותיים שיקלעו בול למה שאתם יכולים לספק בעבודה המעשית.

טיפ מס' 2 – גבש את הרעיונות של סרטייך בחברת סרטי תדמית

החברה תשים דגש על קהל היעד שבחרת בטיפ הקודם ותמליץ עבורך על תכנים שעשויים להיות רלוונטיים. התכנים יכללו הדגמות של פועלך, הסבר עליו ופירוט תיאורטי בד בבד. הסרטונים ילוו לעתים בכתוביות שיוכלו להחליף את המילה המדוברת. בחברת סרטי תדמית לעסקים קל יהיה לגבש את כל הרעיונות וליצוק אותם למקשה אחת של סרט איכותי שישמש אותך תקופה ארוכה.

טיפ מס' 3 – הפצת סרטון התדמית במסגרות המבוקשות

כמובן שכאשר הסרט מסוים להיות ערוך מגיע שלב ההפצה. חשוב שתשתף את חברת סרטי תדמית איפה אתה עומד להפיץ את הסרטון: באיזה אתר אינטרנט? האם ברשת חברתית? אם כן, באיזו? האם זה ישותף גם באתר המתמחה בסרטונים? בהתאם לכך, תוציא החברה עבורך את הסרטון ברזולוציה המבוקשת אשר תסייע לך לבצע את ההפצה כפי שהתבקשת ללא תיקוני גודל וממד בהגיעך לאתר ההפצה עצמו.

טיפ מס' 4 – גיבוי הסרטון בסימונים שמדובר בסרטון מקורי שלך

הצבת לוגו מסחרי מטעמך בקדמת המסך, הצבת סמליל מסחרי בצדי הסרטון, ועוד – הם אמצעי קריטי כדי לבסס את העובדה שאלו הם סרטי תדמית שלך והם כפופים לזכויותייך בלבד. כך, אתה תקטין משמעותית את הסיכוי שיעתיקו ממך או ייקחו ממל רעיונות מקצועיים מקוריים.

 

Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: