המדריך לאיתור הפעלות לילדים ליום הולדת של בנכם או בתכם

איתור המפעילה שתשרת את הבן או הבת שלכם ואת הקהל שיחגוג עמם את יום הולדתו/ה הוא אחד המשימות החשובות שתעשו בעת תכנון האירוע. מפעילה ליום הולדת המציגה מגוון מאד רחב של פעילויות תהיה אטרקטיבית וכדאית מאד להזמנה, זאת בשונה ממפעילה המספקת מעט שירותים וכמעט לא מאפשרת לכם בחירה. פעילות ליום הולדת לילדים מסתמכת, בנוסף לפאן האקטיבי בהשתתפותם הפיזית של הילדים, גם על הפאן הפסיבי, המתבסס על הצגות ומופעים. השילוב של השניים הוא האופטימלי ביותר כשסוגרים חבילת שירות עם חברת הפעלות לילדים.

בחרו מפעילה עם פעילויות אקטיביות המתאימות לילדים שלכם

בדיקת ההתאמה הטובה ביותר היא התחלה ברזולוציות קטנות וצלילה לרזולוציות גדולות ופרטניות יותר. הנדבך השטחי ביותר הוא קבוצת גיל. אם הילד שלכם הוא בטווח שנה עד 3, הוא יזדקק לפעילויות מסוג מסוים. אם הוא בין הגילים 3 ל- 5 הוא יזדקק לפעילות שונה מכך. אם הוא בין הגילים 6 ל- 8 סוג הפעילות יהיה גם כן שונה. לאחר שביצעתם התאמה זו, יש להגיע לחקר האמת באשר לגילו המדויק בקבוצה. למשל יום הולדת לגיל 6 קרובה יותר במתכונתה לגילים הקטנים, בעוד יום הולדת לגיל 8 צריכה לשקת לעולם של הבוגרים. השלב הסופי בהחלט בבחירת מפעילה ליום הולדת הוא לבדוק שיש גם גיוון בתכנים. למשל תכנים לציבור החילוני יהיו שונים מאלו של הציבור הדתי או החרדי.

בדקו את לוח הזמנים ליישום הפעילויות וודאו שהוא מתאים לסילבוס שקבעתם למסיבה

אם הקצאתם שעה לפעילות של מפעילה ליום הולדת, עליכם לבדוק שהיא מספקת את השואו שלה באותם פרקי זמן. אם הפעלות לימי הולדת יתגלו כארוכות יותר או קצרות יותר באופן משמעותי ממה שתכננתם, הן עשויות שלא להתאים למסיבה שלכם. לכן, לפני שאתם סוגרים עם אותה מפעילה, בדקו מהו פרק הזמן שהיא מקצה לכל פעילות שהיא מספקת.

ודאו כי המחיר נגיש ומתאים לכם כיזמי האירוע

לאחר סיכום התכנים מול המפעילה, בקשו פירוט הצעת מחיר. יום גיבוש לילדים או יום פעילות ליום הולדת לילדים כרוך כמובן בעלות, אבל היא שונה משירות לשירות. שירות יקר יותר לא בהכרח מעיד על טיבו. מי שמעוניין לבדוק איכות יכול להסתכל על המלצות מחוגגים קודמים. במידה ואתם מתעקשים לבחור מפעילה ליום הולדת שהיא מישהי ספציפית בה אתם מעוניינים, אך המחיר יקר, מומלץ לבקש הנחה. ייתכן ויהיה באפשרותה לממש זאת עבורכם.

 

 

 

Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: