הדפסה על קנבס של כל מיצג אומנותי: איור, לוגו עסקי ותמונה

הדפסה על קנבס הנה משימת דפוס מורכבת בה מדפיסים על לוח קנבס יצירות ויזואליות שונות: תמונות, לוגו עסקי, ועוד. ניתן להדפיס על קנבס גם שלטים כתובים. כיצד מתבצעת ההדפסה? מהם היתרונות בשלטים מסוג זה? כל מה שרציתם לדעת על תחום הדפוס הלוהט ביותר בשנים האחרונות.

ביצוע ההדפסה – כך זה נעשה

הדפסה על קנבס נעשית באמצעות דגם תמונה, איור או שילוט שמספק הלקוח. הדגם מועלה למחשב דפוס ייחודי המחובר לתשתית הדפסה על קנבס. ההדפסה מתבצעת על הלוח בהתאמה מלאה למיצג האומנותי שסיפק הלקוח, כולל שינוי רקע מהצבע הלבן של הלוח לגוון שהוזמן על ידו. התוצר שבידי הלקוח כעת הוא תוצר מוגמר, לא נמרח, לא דוהה ומתאים כמיצג לטווח ארוך.

שירות דפוס ייחודי – חיתוך אותיות

שירות נוסף שניתן לקבל בבית דפוס המיישם הדפסה על קנבס הוא חיתוך אותיות לייזר. במסגרת שירות זה משתמשים עובדי בית הדפוס בחומר קשיח בצבע ובעיצוב לבחירת הלקוח. החומר נחתך שבלונית באמצעות קרן לייזר בצורה של האותיות המבוקשים, בפונט ייחודי שהלקוח בחר. הלקוח יכול להדביק אותיות אלו על שילוט תלת ממדי ובכך ליצור עבודת שילוט עם עוצמה רבה ובאיכות חסרת פשרות. כמובן שזהו מיצג שלא נמחק ולא דוהה בשל התבססותו על אובייקטים תלת ממדיים.

משימות הדפסה וחיתוך בבית דפוס נעשות ביעילות רבה

בניגוד לעבר, המשימות לא נעשות כלאחר יד, אלא בתכנון מדוקדק על פי צרכי הלקוח. הדפסה על קנבס, וכן משימה כמו חיתוך אותיות לייזר נעשות על בסיס תשתית הכנה חכמה הכוללת התאמה של לוח קנבס בגודל הרצוי לעבודה המודפסת, וקרן לייזר עם שבלונת החיתוך הנכונה עבור האותיות. בדרך זו מקבל הלקוח תוצרים מדויקים ואיכותיים, ללא התפשרות. תוצרים מרשימים אלו מאפשרים לו להציג אותם בבית העסק שלו או להציגם כמיצגים אומנותיים פרטיים ומרשימים במיוחד. אם אתם זקוקים להדפסה מרשימה במיוחד על בסיס קנבס או חיתוך אותיות בלייזר, פנו לבית דפוס המתמחה בנושא והבטיחו לעצמכם מיצגים עוצמתיים ואיכותיים במיוחד. התאמה מלאה לדרישות מובטחת. עמידה בזמנים וביעדים מובטחת!

 

טונר למדפסת
Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: