הג'ינגל שלכם עבר מאסטרינג וזקוק לסרטון פרסומי? אלו הפרטים שחשוב לוודא מול הצלם

בעולם בו אנו חיים, כשאנו מבקשים לפרסם מוצר, פעמים רבות נגלה כי הג'ינגל שהופק יזדקק לווידאו כל מנת להעביר בצורה טובה ביותר את המסר. כשאתם מבקשים לשדך לג'ינגל שלכם וידאו, מאד חשוב לשקוד עליו ברמה הרעיונית ולדעת אלו סצינות יצולמו: מי יצולם? באיזו זווית? איזה טקסט מהג'ינגל כל אחד יקרא? ועוד. כשאתם נפגשים עם הצלם, אלו הדרישות שאתם צריכים להעלות מולו על מנת להבטיח את הצלחת הווידאו.

צילום בסינק

סינק (Sync) הוא צילום בקצב של המוזיקה של הג'ינגל. על מנת לעשות את זה הכי מדויק, נהוג לקרב את האצבע לאמצעי ההשמעה של הג'ינגל שלכם, להפעיל ומיד למחוא כף, כך שהביט הראשון של השיר ינוגן 50 מאיות השנייה או שנייה אחת לאחר מכן, לכל היותר. רק צילום בסינק יבטיח שכל מה שהצלם שלכם יעשה יהווה בדיוק את הסצינות שתכננתם.

בעת בימוי צילומים ללא ניצבים חשוב להישאר מסונכרנים

תמונות הנוף, הבית, העיר ושאר המיצגים שיצולמו ללא ניצבים, צריכות להילקח אף הן בקצב של השיר. הן כאן בשביל לשרת אותו ועל כן חשוב לצלם אותן תמיד בסינק. אם הופסק צילום הווידאו לאחר הסרטת העובדים, יש לעשות סינק שוב – לסרטונים החדשים. בדרך זו תוכלו לחבר בין 2 המקטעים ולהבטיח שהם ינועו נכון בציר הזמן.

שינוי פוזיציות מעניין ועלילתי

צילום הפרסומת לג'ינגל שלכם בפריים אחד ודאי לא ימשוך את הקהל ולא ישכנע אותו להישאר בפרסומת כמו צילום רב זוויתי המצביע על תנועתיות ועל עלילה. לדוגמה, כאשר אתם מצלמים מישהו שותה משקה משקית, יש לצלם אותו ממול, מהפרופיל, מרחוק, מקרוב, בקלוז אפ, ועוד.

עריכת תאורה ומיקס לווידאו

את עריכת התאורה והמיקס יש לעשות על בסיס כל האפשרויות שיעמדו בפניו של הצלם. מומלץ ללוות את התהליך יחד איתו על מנת לוודא שהווידאו נראה לשביעות רצונכם, בסגנון פרסומות. מאד מומלץ לבחון כמה אפשרויות, גם אם מצאתם תאורה וסוגי מיקס שניכרים כמתאימים, על מנת למצוא את הטוב ביותר לסרטון שלכם ובסוף, לקבל החלטה. כך אתם יודעים שהסדרתם את הווידאו המתאים ביותר עבורכם!

 

 

סרטון פרסומי
Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: