בתקופת הקורונה, זה הזמן לחפש לוקיישנים "בחו"ל"

"זה צולם בארץ? מה פתאום!"

סרטוני תדמית שחוצים גבולות ומגיעים לכל מיני ערים אירופאיות שונות, הם דבר שבשגרה עבור חברות גדולות, ועבור כל מי שמבקש לערוך סרטון תדמית מאוד מושקע ויוצא דופן.

לצערנו, הקורונה סגרה עלינו את השמיים, ולשמחתנו, דירבנה אותנו לערוך היכרות מעט יותר מעמיקה עם מה שיש לארץ ישראל להציע. מחפשים להעניק לצופים משהו שונה? משהו שיתפוס את העין? שיגרום להם לראות את העסק שלכם בזווית חדשה? סרקנו את הארץ, והנה התרשמותנו מכמה מקומות שלגמרי יתעתעו בצופים שלכם.

נופים אורבניים אירופאים

נוף אירופאי זה וודאי לא משהו שקל יותר מדי למצוא בארץ, אבל יש כמה וכמה אזורים מפתיעים למדי, שיכולים לתת בדיוק את האווירה שאנחנו מחפשים.

נופים מזרח אירופאיים לצורך הדוגמה, תוכלו למצוא דווקא בתל אביב! העיר עברה תהליכי שימורים מאוד מרשימים לאחרונה, והיא מאפשרת לנו למצוא לוקיישנים נהדרים שמציגים מבנים אירופאיים בסגנון שלקוח ממדינות ברית המועצות לשעבר ורוסיה כמובן.

לעתים מדובר בקומפלקס של מבנים, ולעתים מדובר במבנה אחד בין מגוון מבנים שדי מסגירים כי מדובר בישראל. הכל עניין של זווית צילום, ואת זה כבר תוכלו להשאיר לנו ;).

נופים מערב אירופאיים תוכלו למצוא בירושלים. חשוב יהיה לציין שזוהי פשרה מסוימת שכן יש לירושלים סטייל מסוים שמסגיר אותה. אולם בכל זאת, אזור המרכז והמלונות השונים, מאפשרים לנו לתעתע בצופים שלנו ולראות כאילו ומדובר ברחוב אירופאי קלאסי.

אתרי טבע

אתרי טבע שיכולים לתת לנו תחושה כאילו ואנחנו מבקרים באזורים הכפריים היפהפיים של מערב אירופה – איך לכל הרוחות משיגים את זה בארץ?

להלן מסקנותינו:

רמת הגולן – זה האזור הכי אידיאלי להצגת תפאורה שנראית כאילו ונלקחה ממדינה זרה. המרחבים הירוקים, השקט והשלווה. בארץ קשה מאוד למצוא אזור שהוא גם פסטורלי מאוד, וגם שקט ונקי מבני אדם. יש בה משהו שמשלב בין צרפת לישראל. כמובן שהצילומים מוכרחים להתקיים בחורף.

עמק האלה – לחבר'ה מהמרכז שלא רוצים לערוך נסיעה ארוכה מדי, גם עמק האלה ובאופן כללי שפלת יהודה, יכולים לתת לכם כמה נופים נהדרים של כרמים, של מרחבים הרריים. האזורים הללו שומרים על הנופים המוריקים שלהם גם בימי הקיץ, כך שאפשר בהחלט לנצל אותם לכל אורך השנה.

אגב תופתעו מאוד לשמוע שגם גדרה יכולה להציע כמה נופים מפתיעים, ויש לידה כרם. וכך גם ראשון לציון.

תפאורת פנים

מבחינת תפאורת פנים כאן זה כבר דיי טריקי. ירושלים ותל אביב בהחלט יכולות לספק לנו כמה תפאורות נהדרות של מבנים מבפנים, והם גם משקיפים מן החלונות על נופים אורבניים מצויינים.

קיסריה היא גם מועמדת ראויה, ושם אפשר גם לבחון אפשרויות לשכירת ווילות ואחוזות לפי שעה. כמה מן האחוזות מציעות אווירה איטלקית, ורבים לא יאמינו שזה צולם בארץ, גם אם ממש תתעקשו.

חופים טרופיים

כאן כבר ממש שברנו את הראש. קשה מאוד אם בכלל, למצוא נופים שישתוו לטרופי כיוון שלא מדובר במבנה יפה או בטבע שקשה להבין אם הוא מאפיין את אירופה או ישראל.

בשביל תחושה מעט יותר טרופית, ים המלח יכול לתעתע בצופים ולהציג מים תכולים בהירים ואזורים עם שינויי צבע משמעותיים. חשוב נורא להתאים את זווית הצילום כיוון שאין כל דרך להסתיר את חסרונם של עצי הדגל האופייניים.

גם אילת היא מועמדת ראויה, ובעיקר בחופים המרוחקים מן העיר.

את המידע אספנו עם הצוות שלנו, ותודה למנהל השיווק של מגזין פרנקופילים אנונימיים שחלק כמה טיפים לאזורים דמויי צרפת 🙂

בתקופת הקורונה, זה הזמן לחפש לוקיישנים "בחו"ל"
Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: