אלמנטים שיכולים לשנות את סרטון התדמית שלכם 180 מעלות

לסרטוני תדמית הכוח להשפיע על הדרך שבה הגולשים תופסים אותנו. הם מייצרים נוכחות מרשימה באתרי תדמית, והם מאפשרים ללכוד את תשומת לבם של הגולשים המשוטטים ברשתות החברתיות.

הפקתו של סרטון תדמית מקצועי ואיכותי, באה לידי ביטוי באפיון מקדים של קהל היעד, הבנת הנקודות הרגישות והחשובות עליהן יש ללחוץ כאשר פוגשים בקהל היעד הנכון, הדיבור בשפתו, המיתוג הנכון והשפה העיצובית התואמת.

הפקתו של סרטון תדמית מקצועי ואיכותי, באה לידי ביטוי ביצירת תסריט מדויק, כזה הקולע באופן מיטבי אל המסרים השיווקיים שלשמם בחרנו לבצע השקעה שכזאת.

הדרך הבטוחה להפקתו של סרטון תדמית מקצועי, נסללת יחד עם אנשי מקצוע מיומנים וציוד צילום מקצועי המאפשר לייצר את המוצר המוגמר המנצח.

אולם לצד אלו, ישנם גם דגשים נוספים עליהם נרצה לתת את הדעת, דגשים קטנים שיכולים לשפר ולשדרג בענק את סרטון התדמית שלכם.

תפאורה

זהו לא רק המיקום, וזה לא רק המשרד, זאת התפאורה הכוללת שבונה את הכול.

אפשר למצוא אינספור דוגמאות 'קטנות' שמשפיעות בענק; זהו יכול להיות הלבוש של העובדים והעובדות כאשר אנחנו מצלמים את המשרד ועורכים את סרטון הווידאו. אפשר גם להדגים זאת על מרקע נכון של פארק מוריק ואשר משדר אווירה מאוד מסוימת, תחושת רעננות מסוימת.

ניתן גם להיעזר בחברות מקבילות המסייעות בכך. החל מאנשי סטיילינג מקצועיים שיעזרו לנו לבנות את הלבוש המרשים שידבר במדויק לקהל היעד ועד לספקים שונים אשר יכולים לספק מענה בהיבטים נוספים.

בסרטון תדמיתי שצלמנו בעבר עבור בית עסק, הצגנו את היום שבו העסק נפתח. צילום סתמי של יום עבודה הוא איננו דבר מה שיכול להותיר רושם על הצופים. אולם אותו בעל עסק הזמין בלונים מעוצבים שם יצרו עבורו קשת בלונים ענקית. הנראות של הבלונים בכניסה, בהחלט שדרגה את האופי של הסרטון ואת האווירה שהוא השרה על הצופים.

לקוחות מעידים

אותנטיות היא שם המשחק. קהל היעד שלכם כבר מזמן לא מחפש שיעבדו עליו. המודעות לאקטים שיווקיים זולים היא ברורה לכולם, ורק יכולה לבזבז את התקציב הרב שהשקענו בסרטון התדמית.

לשם כך, מומלץ לייצר סרטונים הנשענים במידה רבה על לקוחות מעידים אמיתיים.

במידה ויצרתם קשרים אישיים עם לקוחותיכם, הקפידו להציף את השאלה הזו, לברר עמם אם ניתן להיעזר בהם למען יצירת סרטון התדמית. זהו אמנם נראה לכם כמעין רכיב אחד קטן בפאזל שלם, אולם הוא מוסיף המון ומשנה את האימפקט של הסרטון מן הקצה אל הקצה.

ערך מוסף

תמיד טוב להוסיף משהו קטנטן שהוא איננו רק מסר שיווקי.

חשוב לנסות ולחשוב מהו הנושא שטורד את קהל היעד, מהו הנושא שיכול להעניק להם את תחושת ההקלה כי יש מי שדואג להם.

ניתן לעשות זאת באמצעות מתן ערך מוסף על מידע מסוים כגון כמה אנשים ביום מבזבזים את זמנם היקר על חיפוש אחר מתנות מקוריות. ואז מתן מידע על הרכיבים שמונעים את מציאת המתנה המושלמת כגון מחיר או מקוריות. מכאן אפשר לדבר על האתר אותו אנו משווקים בסרטון התדמית ולספר לגולשים והגולשות על מנוע החיפוש המתקדם שיש באתרנו.

עיצובים שיכולים לשנות את סרטון התדמית שלכם 180 מעלות
Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: