איך למצוא מתנות מקוריות ומיוחדות?

אם כבר סיכמנו שכולנו אוהבים מתנות, אז מתנות מקוריות הן המתנות שהכי כיף לקבל רק מהסיבה הפשוטה, שהושקעה בהם מחשבה רבה. האנשים שמביאים לנו מתנות מקוריות, הם בדרך כלל האנשים שהכי קרובים לנו, כמו הילדים שהשקיעו וקנו לנו נרות ריחניים, כך שנוכל ליהנות מהניחוח גם בעבודה ולחייך, בן הזוג שלנו שמכיר אותנו כל כך טוב גם את הפנטזיות והחלומות הפרועים שלנו ורוצה להגשים לנו אותם, למשל צניחה חופשית שחלמו לעשות בערך 200 פעם ולא העזנו, הנה הזדמנות להפתיע במתנה שתגרום לנו להעיז, גם חברים קרובים וטובים נוטים להשקיע במקוריות המתנה, כי זה חשוב להם.

 

חשוב למי שמקבל ועוד יותר למי שנותן

 

ברור לנו שהמתנה המקורית היא למישהו שאנו מאוד אוהבים ומעריכים, אחרת לא היינו מקדישים ממש מחשבה לאופי המתנה. אבל מצחיק שאנחנו חושבים כל כך כמה ישמח אותו אדם שיקבל אתה ופתאום אנו שמים לב עד כמה לנו חשוב לתת אותה, כי ההרגשה שלנו היא לא פחות חשובה. לראות שהצד המקבל כל כך שמח לקבל עושה אותנו מאושרים עד הגג, זה כאילו קיבלו מתנה בחזרה מבלי שאפילו שמנו לב. המתנה כבר נמצאת ויכול להיות שהיא תחזיק שנים או שתגמר מהר (כמו נרות מעוצבים), אבל ההרגשה שנתתם לאדם השני תחזיק כל החיים, כי רגשות לא שוכחים.

 

איך בוחרים מתנות מקוריות?

 

הכלל הוא פשוט, הרי אתם מכירים כל כך טוב את האדם לו אתם קונים או מכינים מתנה, אם תחשבו היטב תשימו לב, שאתם יודעים בדיוק אילו דברים הוא אוהב ואילו הוא אוהב פחות, מה התחביבים שלו, במה הוא עוסק, אולי קשור לספורט אולי איזה משחק. מי שאוהב כדורגל או כדורסל למשל, לא יהיה מאושר מאותו אדם, אם יקבל איזה זוג כרטיסים למשחק טוב, או אם ידכם משגת, אפילו משחק בחו"ל שאתם יודעים שזה "החלום הרטוב" שלו, אולי אפילו חופשה באיזה מקום אקזוטי, אחרי הכל אין אנשים שלא מעריכים איזו חופשה טובה. בכל מקרה זה לא חייב להיות יקר, יותר חשוב שזה בא מכם.

 

 

Call Now Button

השאירו פרטים כאן:

חייגו אלינו: